fredag 30 oktober 2009

TRETTIONDE OKTOBER TVÅTUSENNIO

Shenamors ;)

Har precis kommit hem från HC. Idag har jag bara varit hemma och städat :P kl 14:30 åt jag lunch (lax med potatissallad) sen kl 15 gick jag till Julia. Vi kollade på tv och kl 17:00 gick vi till HC. Jag köpte dagkräm och nattkräm (oliva) från apoteket och vit kajalpenna från KICKS (märket var LUMENE), vi var i H&M, KICKS, APOTEKET och WILLYS. Haha Julia hade lite kul i willys, haha även gurkor måste ha hårspray. Träffade Agnesa (min kusin) också :P Sjöng lite med gurkan som mikrofon och så puttade jag gurkan i Julias röv och jag bara "Hur kändes det där?" HAHA vi kom på vad man kan använda en gurka till ;) kom hem 18:30 och nu ska jag poppa lite popcorn och kolla på film med pappa :d

Puss på dagen ;***

FREDAGSMYS <3

LOVE FRIDAYS :D

FRIDAYLOVER <3

// Vejda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar